חלק זה דן בחשיבותן של מתנות וחבילות לעובדים וללקוחות שהם חלק מהתרומה לקהילה. החברה יכולה להשתמש בחבילות הללו כדרך לקדם את המותג שלה וגם כדרך להראות את הערכתם ללקוחותיה.

הערך של תרומה לקהילה חשוב לחברות רבות. זה עוזר להם ליצור תחושת שייכות ותמיכה בקרב העובדים והלקוחות שלהם. ערך זה חשוב גם כשמדובר במתן מתנות.

חברות משתמשות יותר ויותר בכך כדרך להראות הערכה לעובדים וללקוחות שלהן. זה עוזר להם להבין שהם משקיעים באנשים שחשובים להם.

הערך של תרומה לקהילה אינו מושג חדש

הוא שימש ככלי שיווקי עבור חברות וארגונים רבים. עם זאת, בשנים האחרונות חלה עלייה במספר החברות המעניקות מתנות לשנה האזרחית וחבילות בעלות ערך של תרומה לקהילה.

חברות יכולות לתרום גם על ידי שליחת מתנות וחבילות המציעות הנחות או חינם ממותגי החברה שלהן עם ערך שתורם לקהילות שלהן.

עובדים ולקוחות מוזמנים לתת מתנות וחבילות שכדאי לתרום לקהילה. הענקת מתנות וחבילות בעלות ערך של תרומה לקהילה תסייע לעובדים וללקוחות בדרכים שונות. זה יעזור להם לבנות את מערכות היחסים שלהם עם עמיתים לעבודה, לזכות בהכרה מהבוסים שלהם, לבנות אמון עם לקוחות וכו'.

מתנות וחבילות לעובדים וללקוחות בעלות ערך של תרומה לקהילה

ניתן לראות את הערך של תרומה לקהילה בהזדמנויות רבות. לדוגמה, אפשר לתת מתנה ייחודית או מותאמת במיוחד עבור יקירכם, אפשר להעניק מתנת פרידה לעובדים. דרך נוספת היא לתרום כרטיס מתנה או מתנה לצדקה. ישנן דרכים רבות בהן אדם יכול לתרום לקהילה שלהם תוך תמיכה ביקיריהם.

שאלת המפתח שעולה כאן היא אילו מתנות מקובלות במצב זה? הרבה אנשים יגידו שכל כרטיס מתנה יהיה מקובל אבל זה לא תמיד נכון. ישנם דברים מסוימים שאסור לתת כמתנות כי עשויות להיות להם השלכות שליליות על האדם המקבל אותם.

ישנן דרכים רבות להעביר את המסר, ואין ספק שהמסר הכי חשוב!