השאירו את העבודה המסוכנת למקצוען – לוכד נחשים מנוסה

השאירו את העבודה המסוכנת למקצוען - לוכד נחשים מנוסה

כאשר נתקלים בנחש בקרבת הבית זו יכולה להיות חוויה מבהילה ללא ספק, בישראל ישנם מספר סוגי נחשים ארסיים העשויים להיות מסוכנים לחייו של האדם ולא תמיד תהיה לכם זווית ראיה טובה על הנחש כדי לאבחן את סוגו. על מנת למנוע את הסכנה יש להזמין לוכד נחשים Snaker אך חשוב גם שתפעלו בזהירות בעת הפגישה עם הנחש.

איתרתי נחש, מה עושים?

דבר ראשון חשוב לשמור על הזהירות. ישנם אנשים שחושבים שכאשר פוגשים בנחש הנמצא קרוב אלינו יש להישאר במקום ולא לזוז אך זוהי טעות ומומלץ לתפוס מרחק של לפחות שני מטר מהנחש. בנוסף, בזמן שלוכד הנחשים בדרך מומלץ לשמור על קשר עין עם הנחש על מנת שכשלוכד הנחשים יגיע תוכלו לכוון אותו אל הנחש ולהבטיח את תפיסתו.

מה תפקידו של לוכד הנחשים?

תפקידו העיקרי של לוכד הנחשים טמון בשמו אך יחד עם זאת יש לו מספר תפקידים נוספים. בעת שתתקשרו ללוכד הנחשים לאחר איתור נחש בקרבת מקום מגורים תקבלו מלוכד הנחשים המיומן הסבר מקצועי כיצד יש לנהוג והוא ובמידה וראיתם את צבעיו של הנחש יוכל לוכד הנחשים להעריך את הסכנה בקרבת מקום. בנוסף, לאחר לכידת הנחש יבצע לוכד הנחשים סריקה מקצועית בקרבת מקום על מנת לפסול אפשרות שישנם נחשים נוספים במקום. לאחר לכידת הנחש ישוחרר הנחש הרחק מקרבת אזורי מגורים ואילו לוכד הנחשים יהרוג נחש רק כאשר אין בררה אחרת.

איך בוחרים לוכד נחשים מקצועי?

מקצוע לכידת הנחשים איננו מקצוע שניתן לעסוק בו מבלי הכשרה. הזמינו אך ורק לוכד נחשים בעל רישיון הניתן מטעם "רשות הטבע והגנים" ומכיר את כל סוגי נחשים שיש. לכידת נחשים הינו שירות אליו אנו זקוקים באופן מידי ולכן מומלץ להזמין את לוכד הנחשים שיכול להתחייב ולהגיע בזמן הקצר ביותר למיקומכם. טיפ חשוב להזמנת לוכד נחשים הינו סגירת המחיר בטלפון. מכיוון שכשאנחנו זקוקים לשירות זה אנחנו נמצאים במצוקה, לוכד נחשים לא מהימן יוכל לנסות ו"לסחוט" אותנו בעת ההגעה למקום, סגרו את המחיר בטלפון מראש וסכמו את התנאים לשינויים במחיר.

General travel Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ויזה לויאטנם – 3 עובדות שחשוב לדעת
ויאטנם שהייתה מוכרת לכולנו בעיקר מהסרטים, הפכה להיות מדינה יותר 'ממשית' שאפשר לטייל בה, לראות אותה,...
קרא עוד »
פבר 05, 2019
נופש למגזר הדתי
למגזר הדתי יש צרכים משלו, שצריך לענות עליהם בצורה יעילה מאוד. המשמעות היא שאנשים שונים צריכים לעשות...
קרא עוד »
יול 29, 2022
ביטוח נסיעות למזרח
הרעיון של ביטוח נסיעות למזרח הוא להגן עליך מפני אובדן הטיול שלך, שעולה בכסף רב. אם אתם נוסעים למזרח...
קרא עוד »
מאי 28, 2023