באיזה אירוע לא כדאי להגיש מגש פירות

באיזה אירוע לא כדאי להגיש מגש פירות

מגש פירות כבר הפך מזמן לכיבוד הולם שלא לומר אולטימטיבי בכל סוג של אירוע הדורש כיבוד קל. אך בכל זאת חשוב דעת שלא תמיד זה יהיה חכם למתוח את החבל עד לקצה. ישנם זמנים אשר בהם לגמרי לא מומלץ ללכת על האופציה של מגש הפירות. מתי ובאלו אירועים?

בשנים האחרונות אנחנו עדים למהפך של ממש בחשיבה בכחל מה שקשור לאוכל. אנשים התחילו להבין כי התרבות של האוכל הלכה קצת רחוק מידי מבחינת השומנים, הפחמימות והמתוקים. בכל אירוע ובכל הזדמנות היו מוגשות עוגות, בורקסים, מאפים מתוקים מידי, שומניים מידי ולא בריאים בעליל. רבים הם האנשים שהצליחו לעצור את הרכבת הדוהרת על הפסים המשומנים נוטפי הטראנס. הם הבינו כי אפשר מתן את כל זה וללכת על בריא שהוא גם כן צבעוני וגם טעים עם מגשי פירות.

פירות –  הכיבוד שהצליח לכבוש את הבר

מי שבאמת הצליח הכי הרבה לכבוש את הבמה והחליף את כל המתוקים הפחמימתיים והמזיקים, אלו הם הפירות והירקות. אנשים אוהבים פירות. במיוחד אם הם מוגשים כשהם כבר מוכנים לאכילה. קופסה עם פירות חתוכים, מגש עם פירות מעוצבים כמו שניתן למצוא אצל סנדוויץ' בר, צלחת פירות מוכנה לאכילה, הם על פי רוב משהו שאף אחד לא יישאר אדיש מולם. כולם יתפתו לטעום, יתרעננו וימהרו לקחת עוד מנה.

לא תמיד זה מתאים

אבל למרות יחסי הציבור המעולים שהענקנו פה ברוב נדיבות לפירות, בכל זאת ישנן סיטואציות אשר בהן לא ממש נמליץ על מגשי הפירות או לפחות לא היינו נותני אותם במקום מנו אחרות.

אירועים של ילדים למשל זה לגמרי לא המקום לסלק מהשולחן את מה שהם רוצים למצוא שם. אז נכון שזה לא אומר שאסור להגיש להם פירות. להיפך. מומלץ מאוד להוסיף גם את הפירות אך שיהיה זה לצד שאר הממתקים שהם לא יוותרו עליהם.

כך גם באירועים כמו חתונות, שם הקהל מצפה לארוחה של ממש. אי אפשר לתת רק פירות לאורך כל האירוע. את הפירות אפשר בהחלט להגיש כקינוח סיום הארוחה.

פירות זה טעים, פירות זה צבעוני, פירות זה מרענן אך חשוב לשמור על גבולות הטעם הטוב.

General travel Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 דרכים יעילות ללמוד את השפה הסינית
אם אתם מעוניינים לגשת אל לימודי השפה הסינית ולדעת בוודאות כי הסיכוי שלכם להצליח יהיה גבוה, חשוב...
קרא עוד »
מרץ 05, 2019
מוניות הדר לוד
בלב הנופים העירוניים השוקקים של ישראל, בהם הזמן הוא העיקר והנוחות היא ערך עליון, מוניות הדר לוד ניצבת...
קרא עוד »
אוג 03, 2023
מגלים את אתונה: סיורים דוברי עברית לגילוי אוצרות נסתרים
העיר העתיקה של אתונה, עם האקרופוליס האיקוני והכיכרות התוססות שלה, מחזיקה בפיתוי שכבש את המטיילים...
קרא עוד »
אוג 24, 2023